Dag 4 - 30/11 - Zondag - Reisverslag uit Mikumi, Tanzania van Marijke Dam Wichers - WaarBenJij.nu Dag 4 - 30/11 - Zondag - Reisverslag uit Mikumi, Tanzania van Marijke Dam Wichers - WaarBenJij.nu

Dag 4 - 30/11 - Zondag

Blijf op de hoogte en volg Marijke

03 December 2014 | Tanzania, Mikumi

Hello!
We zijn alweer een aantal dagen verder, maar laat ik verder gaan waar ik de vorige keer gebleven was. We gingen zondag middag even lekker naar Tan Swiss, een soort camping verderop in Mikumi gerund door een Zwitser. Dit is best luxe voor hier, zit een goed restaurant bij, een een (mini) zwembadje. Heel erg lekker! Fijn afgekoeld ,er zaten ook wat duitsers omheen, dat is ook waar veel blanken verblijven die naar Mikumi gaan. Toen we aan het eind van de middag nog fijn in een stoeltje zaten, begon het vet hard te regenen en ook waaien en onweren. Gelukkig was het restaurant dat buiten was wel overdekt, dus daar fijn gegeten, Pizza! haha. Na het eten met de tuctuc terug naar het ziekenhuis en naar huis. Nog even appen/internetten en me druk gemaakt over of ik het wel zo lang uit ga houden hier als dat zwembadje het hoogtepunt van het dorp is, maar toen maar snel gaan slapen.