Dag 1 Vertrek/Istanbul - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Marijke Dam Wichers - WaarBenJij.nu Dag 1 Vertrek/Istanbul - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Marijke Dam Wichers - WaarBenJij.nu

Dag 1 Vertrek/Istanbul

Blijf op de hoogte en volg Marijke

27 November 2014 | Turkije, Istanbul

Nou ik lig nu op bed in mijn hotel in Istanbul. Volgens mij heb ik nu een beetje door hoe deze site werkt haha. Ik heb nog niet veel gedaan, maar had de reis kriebels zodra ik in het vliegtuig stapte alweer helemaal te pakken. Ik heb heel veel zin in alles, en de tijd gaat nu al snel. Reizen is ook zo leuk! De vlucht was echt prima, niet zo'n groot vliegtuig, maar wel 2 stoelen voor mezelf, en aan het raam, dus helemaal goed. Eigen schermpje voor me, waar je dan fijn allerlei films, series en muziek op kan kiezen. Heb me dus prima vermaakt met 2 heel leuke films, helaas stonden we opeens alweer aan de grond zonder dat ik het door had en kon ik de 2e film niet af kijken, tijd vliegt letterlijk. Heb ook fijn gegeten aan boord dus hoefde geen restaurant meer te zoeken, kon zo de taxi in naar mn hotel. Onderweg al allemaal mooie dingen van Istanbul gezien! De brug over de Bosporus is echt mooi in het donker! Ben benieuwd hoe het er morgen uit ziet, ik ga een paar dingen in de buurt bekijken en daarna weer richting het vliegveld om door te vliegen naar Dar es Salaam :D Nu snel slapen, morgen lange dag!
Tot dan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marijke

Actief sinds 27 Nov. 2014
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 6169

Voorgaande reizen:

25 April 2015 - 01 Mei 2016

M3 op Curaçao!

27 November 2014 - 07 Maart 2015

Tanzania!

Landen bezocht: